Oldal kiválasztása

Majális
Május 1.én a Balatonkeresztúri majálison a pincepörkölt főzőversenyé volt a főszerep. A kedvezőtlen időjárás ellenére is 13 csapat nevezett. Klubunk  két csapattal vett részt az eseményen. A hagyománynak megfelelően  a múlt évi csapat győztesei Anfer Lajosné Magdi és segítői főzték a falú pincepörköltjét, amivel ismét elnyerték az arany fakanál díjat!

Klubtársaim másik csapata Amfer Lajos és Arnold János (  fiú csapat) és társai szintén nagyon jót főztek!
A finom falatok elfogyasztása után, kezdetét vette a határtalan mulatság.
Volt zene( OLD BOYS) tánc vígság! Mint mindig nagyon jól éreztük magunkat együtt.

Kirándultunk!
Május 6. án kora reggel (nagyon rossz időben klubtársaimmal  és Marcaliból megszokott csapattal indultunk!
Első állomásunk Poroszló egy ősi település Heves – megyében a Tisza Tó jobb partján, legfőbb nevezetessége a mesterségesen létrehozott vízfelület ami az országunk második legnagyobb tava, számos kikapcsolódásra ad lehetőséget! Az Öko centrumban  kiállítást tekintettünk meg,többek között a gyönyörű óriásakváriumot is. A tiszatavi  hajókázás közben  fedeztük fel a madár és állatvilág szépségeit. A látvány feledtette a zord idő kellemetlenségeit!Kora délután érkeztünk meg  szállásunkra  amely Hajdúszoboszlón volt. Többen közülünk igénybe vették az országosan híres fürdőt, mások hosszú sétát tettek a városban. Késő este zenés vacsora várt bennünket,  a megszokott módon eljártuk a klub táncot nagyon jól éreztük magunkat.

Másnap reggel irány Hortobágy!
A hortobágyi Nemzeti Park az ország legnagyobb és legősibb Nemzeti Parkja, ami a világ örökséget méltán képezi. Híres  a kilenclyukú hidja ami 167m hosszú és időnként hídvásárnak ad helyet.

Pusztai kocsikázáson és lovasbemutatón vettünk részt ahol a legbátrabbak ( NŐK ) kipróbálhatták a lovon ülést és sétát. Ezt követően kisvasúttal szétnéztünk a pusztán, számos madárfajjal találkoztunk. ( Madárvonuláskor ideális hely,  több tízezer madár pihen meg itt.)  Ellátogattunk a Pásztor múzeumba ahol a hagyományos mesterségek elevenedtek meg a látványos bábuk segítségével.  Tiszafüreden a Patkó csárdában vacsoráztunk, fáradtan de élményekben gazdagon, ügyes busz- vezetőnk szerencsésen hazaszállított bennünket!

Köszönjük a gondos és fáradságos szervezést!